Товари транспортної галузі
Струмоприймачі для тролейбусів призначені для електричного з’єднання високовольтного обладнання тролейбуса з проводами повітряної контактної мережі у відповідності до ДБН Б.2.3-18.
Відповідність вимогам | відповідають ДСТУ UN/ECE R-36-03:2005 | ||
відповідають ДСТУ 4905 — 2008 | |||
Робочі кліматичні умови: | температура повітря | від -40 ° С до + 40 ° С | |
відносна вологість | 98,00 % | ||
атмосферний тиск | від 866 кПа до 1066 кПа | ||
Номінальна напруга контактної мережі | 600 В | ||
Допустимий діапазон напруги живлення | 350-800 В | ||
Cтрум (допустимий - максимальний) | 550 А - 700 А | ||
Довжина штанги від осі горизонтального підшипника | 6450 мм | ||
Максимальний кут повороту | 60 ° | ||
Максимальна швидкість тролейбуса | 75 км / год | ||
Електрична міцність ізоляції відносно кузова | 3500 В, 50 Гц, 1 хв. | ||
Максимальна робоча висота від кузова | 4300 мм | ||
ПЕРЕВАГИ НАШИХ СТРУМОПРИЙМАЧІВ | Належний контакт з проводами повітряної контактної мережі щодо рівня дороги в межах від 4 м до 6 м і відхилення осі тролейбуса від осі контактних проводів не менше 4 м в будь-яку сторону. | ||
Можливість регулювання зусилля натискання струмоприймача на провід в межах від 70 до 170 Н. | |||
Автоматичне опускання на випадок сходу головки струмоприймача з контактного проводу. | |||
Можливість опускання по команді водія, не виходячи з тролейбуса. | |||
Виключення можливості короткого замикання при сході штанги з контактного проводу (за рахунок наявності ізоляційного покриття). | |||
Три ступені ізоляції контактної головки струмоприймача відносно корпусу тролейбуса. | |||
Можливість укомплектування струмоприймачів контактними головками відповідно до побажань Замовника. | |||
Освітлення області контактної мережі і головки за рахунок наявності протитуманної фари на одному зі струмоприймачів. |
Наші струмоприймачі на тролейбусі “Електрон”
Наші струмоприймачі на тролейбусі “Еталон”
Наші струмоприймачі на тролейбусі “Богдан Моторс”